miercuri, 28 octombrie 2009

Visele mele de copil

Visele mele de copil,
Candva s-or risipi,
Dar pana-atunci am sa le dau,
Si celorlalti copii.

Pe Mos Craciun il am aici,
Imbratisati-l toti,
Si daca nu il mai vreti voi,
Duceti-l la nepoti!

In mana tin un curcubeu,
Vi-l dau! Luati-l voi!
Sa-l colorati in fel si chip,
Sa-l duceti peste vai.

In piept am o inimioara,
Pictata in culori de ceara,
Au sters-o multi dar unul azi,
O coloreaza-ntaia oara.

Povestile de alta data,
Vi le dau voua dragi copii,
Va dau ladita mea din pod,
Care-i plina cu jucarii.

Ce n-as da azi sa-ntorc copilaria,
In care sa ma joc, sa rad atat conta,
Ce n-as da azi sa mai simt bucuria,
Ca sunt copil.Sa am puterea de-a visa.

Ce n-as da azi sa primesc inapoi,
Visele mele de copil ce le-am lasat,
Sa le pastrez, sa pot fi iarasi mica,
Si sa pasesc in universul fermecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu