miercuri, 28 octombrie 2009

Eu si ceilalti

Exista un EU,dar ceilalti l-au schimbat.
Mi-au facut din suflet un tanar soldat.
Exista un vis,dar ceilalti l-au spulberat,
Am luptat,n-am renuntat,intotdeauna am sperat.
Exista un cer senin,dar ceilalti au venit cu nori negri peste mine,
Si m-au facut sa ma indepartez de soare si de tine.
Exista un NOI,dar ceilalti au facut din el doar TU si EU,
M-au facut sa plang,sa ma zbat si sa-mi fie greu.
Exista o zare,dar ceilalti au zdrobit-o cu nepasare,
De ce le-ar fi pasat unor stele ca o alta o dispare?
Exista o luna,dar ceilalti au alungat-o de pe bolta cereasca,
De ce sa lase niste maracini un trandafir sa creasca?
Exista un tel,dar ceilalti l-au luat si l-au trimis departe,
L-au ingropat adanc in mari involburate.
Exista un zambet,dar ceilalti printre lacrimi l-au ingropat,
Si astazi din neant,UN INGER M-A STRIGAT!
Sunt iarasi eu,voi ceilalti,PRIVITI!
Rasar din nou cu voi,dar voi va ofiliti.
Sunt fericita iar,dar voi nefericiti.
Ma doare pentru voi.DE CE…?-va intrebati,
Pentru ca steaua mea se stinge pentru frati,
Desi astrilor nu le-a pasat ca ea se prabuseste,
De ce o plange luna pentru-o stea ce-o paraseste?
Si trandafirului pentru maracininul ce-l zdrobeste?
Pentru ca tot speram ca intr-o zi,
Si ceilalti isi vor gasi,
Un scop al lor.
De ce sa ii lasam sa zaca in durere,
Cand am putea sa le-oferim un ajutor?
De ce sa ne-amintim ca ne-au facut sa suferim?
De ce sa fim cum au fost ei cu noi?
Mai bine sa-i iertam si sa-i iubim,
Oricum nimic nu poate-aduce timpul inapoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu