miercuri, 28 octombrie 2009

Cele sase simturi ale iubirii

Am vazut.Era ceva neobisnuit in ochii tai,
Era un fel de lumina,o scanteie,
Si cand ochii tai i-au privit pe-ai mei,
M-am simtit femeie.

Am atins.Era ceva nemaintalnit in palma ta,
Era un fel de mormant de-amintire,
Si cand palma ta a tinut-o strans pe a mea,
Am simtit iubire.

Am mirosit.Parfumul tau era diferit de toate,
Era un fel de frezie si iasomie,
Si cand trupul tau m-a dorit aproape,
N-am mai fost pustie.

Am gustat.Era ceva ciudat in acel sarut,
Era un fel de alint, de mangaiere,
Care pe buzele noastre s-a prefacut,
In ciocolata cu miere.

Am simtit.Era ceva bizar in sufletul tau,
Era un fel de freamat, un fosnet ciudat,
Si cand te-ai atins de trupul meu,
M-ai scurtcircuitat.

Si mai simt.E o legatura stransa,unica-ntre noi,
E un fel de vraja,o magie,
Si ea ne va tine impreuna pe-amandoi,
O viata,o vesnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu