miercuri, 28 octombrie 2009

Ma voi intoarce…

Intr-o zi cand vei privi spre zare,
Iar eu voi fi pierduta-n lumea mare,
Sa tipi, sa strigi cat poti de tare,
Caci eu ma voi intoarce…

Intr-o zi cand vei privi spre nori,
Iar eu voi fi o amintire prin anii trecatori,
Sa lupti,sa speri si sa nu uiti de “NOI”,
Caci eu ma voi intoarce…

Intr-o zi cand vei privi cum se rasfrange un apus,
Gandeste-te la tot ce-ar mai fi fost de spus,
S-asculti si sa te rogi la Cel de sus,
Caci eu ma voi intoarce…

Intr-o zi cand vei privi la stele,
Sa iti aduci aminte de buzele mele,
De tot ce ti-am rostit demult cu ele,
Caci eu ma voi intoarce…

Intr-o zi cand vei privi un rasarit,
Adu-ti aminte cat de mult noi ne-am iubit,
Gandeste-te la tot ce impreuna am trait,
Caci eu ma voi intoarce…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu