miercuri, 28 octombrie 2009

Fluturi...

Pe geana mea,
In palma ta,
Pe fruntea lor,
Scrie uitare.
In versul meu,
In glasul tau,
Si-n mintea lor,
Scrie iertare.
Pe geana mea,
S-a asezat,
Un fluture de gheata.
L-am luat usor,
L-am ridicat,
Si l-am tinut in brate.
Si doar de frica,
Sa nu-l sparg,
Nu l-am tinut prea bine.
Si cand priveam la el,
Cu drag,
El a fugit de mine.
In palma ta,
S-a asezat,
Un fluture de aur.
L-ai strans cu forta,
S-a crapat,
In pumnul unui taur.
Pe fruntea lor,
S-a asezat,
Un fluture de-argint.
Si pentru el,
Toti s-au luptat,
Pana ce-au ruginit.
In versul meu,
A sosit azi,
Un flutur de mister,
Nu l-am atins,
Doar l-am privit,
Si am simtit ca pier.
In glasul tau,
Ieri am simtit,
Un flutur de iubire,
L-am ascultat,
Si n-a plecat,
Nici azi de langa mine.
In mintea lor,
Sta vechi si-uitat,
Un fluture de fier,
Si n-or sa poata,
Sa-l striveasca,
Nici inimi de otel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu