miercuri, 28 octombrie 2009

La multi ani, draga mama!

Astazi e ziua ta, iubita mama,
Si port in ochii mei o scanteie de teama,
Caci nici toate cuvintele frumoase de pe lume,
Nu au puterea de a-ti spune,
Cat te iubesc de mult!
Tu m-ai crescut mai bine ca oricine,
M-ai alinat, m-ai sustinut, si ai crezut in mine.
N-as fi putut sa imi aleg o mama mai buna decat tine.
Cand mi-era frig sau cand era furtuna,
Tu erai langa maine, si adormeam tinandu-te de mana.
Cand ceilalti copii nu se jucau cu mine,
Nu ma ingrijoram, caci te aveam pe tine.
Cand am avut inima franta, tu m-ai tinut in brate,
Mi-ai sters lacrimile, si mi-ai redat sperante.
Tu ai stiut mereu sa scoti ce era mai bun din mine,
Si nu exista nicio mama mai buna decat tine!
Cand mi-a fost rau, mi-ai zis mereu,
“Stai linistita, te vei face bine!”
Si am plans pe umarul tau,
Ai suspinat cu mine!
Cand ma-ntorceam tacuta de la scoala,
Tu m-asteptai mereu in prag,
Si chiar de ma certai pentru vreo nota mica,
Tot ma iertai, si ma priveai cu drag.
Tot tu ma-ncurajai si-mi ridicai moralul,
Cand ma luptam pe fila de caiet cu radicalul.
Nu stiu cum as putea sa-ti multumesc,
Ca-mi dai atatea motive sa te iubesc…
Voi pastra intotdeauna chipul tau,
Pe peretele sufletului meu,
In cea mai scumpa rama…
La multi ani draga mama!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu