marți, 1 decembrie 2009

Vindecarea

Mi-ai cusut buza-n fericire,
Si genele mi le-ai lipit cu dorul…
M-ai rupt de goliciunea aspra,
Si-n deget mi-ai sapat amorul.

Palmele-mi tremura-n albastru,
Si indoiala-i spanzurata-n vie,
Te-am descifrat din limbi stravechi,
Si mi te-ai daruit spre vesnicie.

A trecut timpul si-am crescut,
Iubindu-ne si-mpletind vise,
Te-am regasit sub valul de nesomn,
Si-n zorii de narcise.

Iar ranile ce le-am avut candva,
Le-ai uns cu inocenta pura,
Si-a tresaltat inima mea,
Sub ochii tai,dulce faptura…

Anii nostrii or trece-usor,
Pe sub al primaverii cant,
Ne-om saruta cu ghioceii,
Prin soare,ploaie si prin vant…

Mi-ai cusut privirea-n lumina,
Si-urechea mea se tanguie de dor…
Iar buza mea-i de sete plina,
O zi de nu-mi soptesti amor…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu