sâmbătă, 19 decembrie 2009

Amestec

Ma agati de tine cu un carlig de gene intoarse.
Ochii tai albastrii urmati de buzele moi,
Imi strabat toate ravnele si invelisurile,
Apoi acosteaza in portul umerilor goi.

Cu o soapta la ureche,sanul meu tresare,
Palmele tale umede ii descanta culmea,
Apoi pieptul meu devine un derdelus,
Pe care se inghesuie zapezi din toata lumea.

Cortina trupului meu,se lasa-agale pe podea,
Faurind un scrasnet infundat si greoi…
Ma unduiesc in ritmul inimii tale...
Sunt ca un ghem in gheara de pisoi.

Mirosul tau de lavanda imi inunda porii,
Sub tine sunt mai frageda ca o petala de crin,
Ma strapungi cu iluzii miscatoare,
Si imi ineci principiile intr-un pahar cu vin.

Eu tac si te las sa-mi desfaci fermoarul inimii,
Te poftesc sa-i contemplam tavanul infidel,
Apoi iti gust impresiile si expresiile,
Ah!Esti mai dulce ca un munte de caramel...

Si ma infrupt din tine cu lacomie si pofta,
Imi strecor universul in plamanii tai,
Respira-ma! Simte-mi gandurile infrigurate...
Fa-te rasnita mea de rani si vanatai...

Gusta-mi pielea incinsa,sunt toata numai magma,
Duhul meu e doar un vulcan inviat,
Simt cum ma vindec,cum ma lepad de vechea Eu,
Vad ultimul cadavru de suferinta,incinerat...

Iti descifrez sufletul,eu sunt tu...
Dorintele se alimenteaza in buza noastra,
Acum ma cunosti...Ne imortalizam impreunarea,
Intr-o sculptura alabastra...

Patul se topeste,se scurge in pamant...
Ramanem doar noi,cu doi ochi si o gura,
Un androgin de marmura si gheata...
Un singur puls,o singura faptura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu