joi, 10 decembrie 2009

Candva am mai trecut pe-aici…


Totul e in ochii mei…
Dar ii inchid atat de des…
Totul e in mintea mea…
Dar voi n-aveti acces.

Mangai,miros vise dulci,
Pe care nu le-am mai vazut,
Si totusi e ceva la ele,
Ceva ce-mi suna cunoscut.

Poate am mai trecut pe-aici,
Poate ca aste urme-s ale mele,
Raspunsul e-n aceste vorbe,
Dar cat pot fi de infidele…!

Ma chinui sa imi pastrez teluri,
Ma dau cu mintea de pereti,
Si cand mi se inclina toate,
Imi canta-n cap numai sticleti.

Poate ca am mai fost pe-aici,
In viata mea mai veche,
Pamantul asta imi e cunoscut,
Candva,mi-a stat de veghe…

Unii ar spune ca-s nebuna,
Altii ca nu am pic de minte,
Dar simtamintele imi zac,
In varful unui dinte.

Si dintele imi striga vesnic
“Ma doare acest drum…
Ma jur ca am mai fost pe-aici!
Dar nu stiu cand si nu stiu cum…”

Totul e in ochii mei…
Dar ii inchid atat de des…
Totul e in mintea mea…
Dar nici eu nu mai am acces…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu