duminică, 6 decembrie 2009

Un basm

Mi-am ridicat un intreg imperiu de basm,
Adanc in buzele lui de matase.
Sufletul meu s-a umplut de dorinte,
Si carnea a floare-mi miroase.

Realitatea nu e scrisa pentru mine,
Niciodata n-am avut loc in ea,
Dar in suflarea si-n plamanii lui,
Am gasit un aer sa-l pot inhala.

Ma sufocasem de prea multe ori crezand,
Ca nu am sa pot sa traiesc,
In basme cu flori,cu zane si fluturi…
Si oh! Cat de mult il iubesc…

Realitatea n-a fost niciodata a mea,
N-am fost o zi macar,parte din univers,
N-am fost in soare,nici in luna,nici in stea,
Ci doar o rima,o silaba dintr-un vers.

Dar a aparut el,si-acum tanjesc la buza lui,
Atat de dulce,parca inmuiata-n miere,
Acum fac parte din ceva-Noi doi,un basm,
Iar clipele-astea sunt mai mult decat pot cere…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu