vineri, 11 decembrie 2009

De neuitat


Surasul bland din ochii mamei,
Copii de pe strada…
Bunicul construind o casa…
Papusile din lada…

Bunica crosetand de zor,
Doi busi de cald sa-mi tina,
Taticul plin de vorbe mari…
Leaganul din gradina…

Copacul meu secat de frunze,
Catelul mangaiat cu drag,
Prietenii legate strans,
Fulgii de nea cazand pe prag…

Pistruii noptii luminand,
Un prim sarut fierbinte,
Si doua inimi care bat,
Departe de cuvinte…

O lacrima curgand usor,
Din dorul de pruncie…
Si-n nari plutind la unison,
Toti strugurii din vie…

Iubiri mai dulci ori mai sarate,
Plimbari de luna plina,
Si fluturasi cu aripi smulse,
Zbatandu-se-n retina.

Regretele de ramas bun,
Parintii mei ducandu-ma la gara,
Bunica impletind colaci…
Bunicul stand sa moara…

Iubirile facand cu mana,
Amorului trecut si stins,
Sarutul moale si-apasat,
Al printilor din vis…

Povesti de dragoste ucise,
De-o vorba dureroasa,
Apoi tacerea mult prea grea,
A telefoanelor de-acasa.

Mi-e dorul de copilarie,
Mai viu ca niciodata…
Toate-amintirile-s aici…
N-am sa le uit vreodata…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu