joi, 10 decembrie 2009

Petale…doar petale…


Cad petalele de sete si de dor,
Peste pleoapele-ofilite…
Pe pielea mea timpul-si aseaza,
Ghearele reci si ascutite.

Ma doare mana cea desprinsa,
De trupul meu scaldat in ceata…
Vin zorii sa-mi alunge visul.
Oh nu!E iarasi dimineata?

Si din nou cad petalele de dor,
Pe buza mea uscata si pustie,
Pe umeri goi revarsa timpul,
Un leagan din copilarie…

Ma doare vorba mea desfigurata…
S-a rasturnat in glasuri de departe…
Vin stele sa imi aduca visul.
Oh nu!E iarasi noapte?

Si din nou cad petalele de dor…
Ma scufund iute intr-o carte.
Inima mea se balbaie in freamat…
Oh nu!Inca mai bate?

Ajung sa cred ca eu sunt o petala,
Si imi rostogolesc un strop de roua…
Pe fruntea mea se-aseaza luna…
Oh nu!E deja doua?

Petale de nesomn si dor,
Imbraca carnea-mi moale,
Si ma sufoc in pielea mea…
Petale…doar petale…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu