marți, 26 octombrie 2010

Lumina nordului

Migreaza natii de senzatii
Din stele-n miez de-articulatii
Si-adorm gigantele-asteptarii
Cu prora-mfipta-n limba marii.

Ma descompun in cenusiu
Si-astept chemata sa-ti re-fiu
Dar linistilor ma prezic
Caci tu nimic ,nimic,nimic…

Ma biruie 'cel tren prafos
Caci nu distinge un frumos...
Dar tot sarut inamorata
Plecarea ta desfigurata.

Damneaza-ti ochii, oh, amor
Alta prezenţă n-avand zbor.
Precum lapona sa ma-nchini
A nordurilor vechi lumini.

Si captivati de propriul jug
Asupra zorilor ce fug
Vreo silnicie nu va fi
Caci impreun-om ispasi.

Si zau, de-n suflul partajat
Vreodata ti-oi fi reprosat
Ca nu-i destul, ca nu mi-e bine
Vorbea nevoia mea de tine.

Tu iarta-mi clipele de ger
Cand am mai mult dar nu-ti ofer
Din teama sa nu-mi dai ‘napoi
Nostalgicele buze-n doi.

Si-abia atunci, vom sti iubi
Total, complet ne-om defini
Pacatul primilor parinti
Pe-ai mandolinei ochi cuminti.

Acum ma tremuri si-i pustiu,
Spre inoptatul timpuriu.
Dar maine iti astept in gara
Alienari de vreme-amara.

Si te intampin cu candoare
Si imi ingaimi o tulburare...
Doar pasiunea-ti conturez
Si-apoi,e lege, lacrimez…

Caci nu s-a scris idolatrie
Mai flux decat ce port eu tie,
Iar maine-n gara coborat
Te voi slavi mai mult de-atat.

Migreaza natii de senzatii
Din stele-n miez de-articulatii
Si te iubesc in dor de zmeu,
Portal etern spre sfantul eu,
Lumina nordicului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu