miercuri, 6 octombrie 2010

Automutilare



De ce nu pot gandi la fericirea mea,
Fara ca sa-mi invoc tristeti inmormantate
In valea cenusie, a crimelor marunte
Si-adeseori uitate?

In singularitate, cu mila ma intreb
De incipitul vrut-am, nu vrut-am ca sa-l scriu
Si-apoi ce mai conteaza de-i da ori ba cu mine?
Acum e prea tarziu.

Si ma perind prin lume, retorica si plansa
Cu lipsa parmanenta a sclavelor puteri
Si orice dor de pace, trecutul mi-l rastoarna
Din zambete-n dureri.

Cum sa existi, speranta, ticsita de emotii
Cand luminarea vremii e-n cer si doar afara?
Zacand in simbioza cu gelozii absurde,
Ce visul mi-l masoara?

Mai lasa-ma o viata, sa-mi fiu prioritara
Caci spaima mea s-a dus, dar suspinarea inca
N-a reusit sa toarne in mine ca si-n altii
O inima de stanca.

Destin uman sa fie? Nicicand.Priveghi etern
In valea cenusie. Nesansa mea se-nchina
La idoli demagogi. Mereu… tot mai naiva
Comit aceeasi crima.


Loreena Mckennitt - Penelope's song
Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu