joi, 7 octombrie 2010

Atlantida



Obeze mistere ma varsa in ceata
Si fremat de moarte, si-ntepen’ de viata.
Precum Atlantida, imi simt o sortire
Plutind inocenta cu-aripa-n pieire.

Ma cauti iubite, sau Platon ti-a zis
Ca ce nu mai vezi, e lesne ucis?
Ma dor radacini de mine nevrute
Ti-as spune secretul, ti-as spune asa multe…

Dar mitul c-am fost se-mbina-n tacere
Doar florile mele mai au o durere.
Aseaza-mi in ceruri, te rog, doar o veste
Ca inima ta e-nchisa-n poveste.

Nu sufar din pulsu-mi ce grav se transpune
In bocet jilav de ingropaciune
Cat din aurora ce maine-o vei sti
Ca sansa iubirii ce n-o poti iubi.

Doar canta-ma-o data, fara partituri
Sa vad ca tii minte, a mele fisuri
Si-apoi cobora-voi cu tine in gand
Sa vad Atlantida, sa-ti mor surazand...


Within Temptation - Somewhere
Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu