sâmbătă, 23 octombrie 2010

Chaos

Vertijul noptilor aceste
Cand vantul urla fara veste
Si cerul crapa prea devreme
In palpairi lacrimogene…
Te rog mai spune-mi inca, inca
Doar cine, cine, spune-mi cine?
C-o pasiune prea adanca
Revine iar si iar revine
Numai sa ciocane la mine
Vertijul noptilor aceste
Ce vrea in noi si nu mai este…

Soptind cu luna-n Da si Nu
Esti tu acel, acel esti tu?
Cand cerul crapa prea devreme
In palpairi lacrimogene…
Raspunde-mi inca, implor , inca
Esti tu acela ce plangand
Indeamna valul catre stanca
Si ochii mei intersectand
O stea cu tine, numai tu…
Dormind cu luna-n Da si Nu
Esti chiar acel, acel esti tu?

Iubindu-mi buzele-nzestrate
Cu visuri lungi, scandalizate
De aroganta neimplinirii
Acelasi tu, ce-odata mirii
Mi i-ai jurat... Mai jura-mi inca
C-o pasiune prea adanca
Nicicum inelul ci povestea
Ce face vantul sa-si dea vestea
Si crape cerul prea devreme
In palpairi lacrimogene…

Vertij de nopti diforme, grele
Si vant urland durerii mele
Colibe moi din praf de stele.
Si lacrimarea graviteaza
Si ochii mei intersecteaza
O stea in doua puncte stangi.
Si eu tot plang si tu ma plangi...
Te rog, doar striga-mi! Cine, inca?
C-o pasiune prea adanca,
Revine iar si iar revine
Numai sa ciocane la mine...

Soptind cu luna-n Da si Nu,
Esti tu acel, acel esti tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu