joi, 21 octombrie 2010

Adeste fideles


Eu una fac copii numai cu tine,
Acela care faci copii c-o altă
Si pruncii nostrii urla neincetat
Caci nu or sa se nasca niciodata.

Ma zgarie pe inima,iubite
Cu gheare de frigida-ntunecata
Si-n ramurile mele ma dezlantui
Caci nu or sa se nasca niciodata.

Si sunt asa frumosi micutii nostrii,
Cand ii gasesc dup-o uitare blestemata…
I-as creste eu, cu taina mea netarmuita,
Dar nu or sa se nasca niciodata.

Si-i doare nepasarea ta paterna
Rabdarea mea ce moare vinovata…
I-as iubi singura, mai singura ca tine
Dar nu or sa se nasca niciodata.

Si-as muri eu, numai sa-i cresti
Dar niciodata n-or sa fie
Pe griji si brate parintesti
Pentru ca tu, iubirea mea,
Barbar destin
Cu chip blajin
Habar nu ai cum sa iubesti…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu