luni, 15 noiembrie 2010

Sacrificiu



Ma tine in viata caldura adanca
A celor pierduti de cei vii.
Pompeaza in mine, aici, undeva
Ecoul ideii c-as fi…

Si doar pentru ei, iubirile mele,
Resping aliajul de frig.
Ma-nconjura noaptea c-un iz de mistere
Dar nu, eu resping si resping…

Si simt lipsa lor ca o aripa smulsa
Din a uliului tainica vina.
Ma uit printre cruci si mortii imi cresc
Un nou uragan pe retina.

Si scartaie negrul o pata eterna
Pe-a sorilor mei amintire
Imi mangai cenusa cu oase de ieri
Si totul imi pare iubire…

Mormintele fura greseli cardiace
Din stanga pieptului meu,
Din singurul staul cand magii slavind
Imi spulbera sansa la Eu.

Fara nicio povara, de multi ani incoace
Puteam popula infinitul.
Dar sunt o naiva.Cu ochii visand
Imi resavarsesc incipitul.

Ce-ar fi daca eu, m-as da intr-o clipa
Fatidicei cai de nimicuri?
Mi-ar plange destinul, mirat, undeva
Mi-ar curge iluzia-n picuri…

Dar doar pentru ei, iubirile mele,
Resping aliajul de frig.
Ma-nconjura noaptea c-un iz de mistere
Dar nu, eu resping si resping…

Si-asteapta groparul cu groapa deschisa
Un ultim sicriu sa ma ceara…
E-un pat de spital si-un medic zambind
Mi-ar spune o veste amara…

Dar parca s-a strans un imn viguros
La mine in trup, fara mila,
Sa nu concurez cu mitul divin
Fiind doar atat de copila...

Si totusi batran, chiar mult prea batran,
E graiul visarilor rele,
Dar merg si respir, mananc si exist
Pentru voi, iubirile mele…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu