marți, 9 noiembrie 2010

Hai sa fim fluturi


Hai sa fim fluturi.
Sa zburam nu prea sus
Sa speram nu prea mult
Sa simtim cerul picurandu-ne pe aripi
Curcubeie…
Si sa ne pironim pe-o floare
Mirosind polenul viu al zilei de azi
Fara pretentii marete pentru maine.
Sa nu ne mustre constiinta
Ca am promis ce nu putem indeplini.
Mai mult chiar.
Sa incredintam visele noastre unor ochi
Carora nu le-am jurat nimic
Sa ne iubeasca in taina,
Sa ne iubeasca azi si-atat
Numai cateva momente,
Cateva clipiri de dragoste absoluta
Si-apoi sa uite tot
Sa nu planga dupa noi,
Sa nu ne caute in van.

Hai sa fim fluturi.
Fara ganduri sa depanam faramele acestea
De univers multicolor,
Sa nu ne pese cine-o sa subjuge timpul
Sa nu-l condamnam pe acela ce ne strange
In pumn, dureros si cu forta.
Sa punem acest gest pe seama iubirii
Iubire in exces,
Numai iubirea…

Hai sa fim fluturi
Si sa ne izbim de scoarta copacilor
Dormind pe-o frunza
Ca intr-un pat matrimonial
Ca intr-o luna de miere
Prelungita in nuante verzi sau fierbinti,
Uscate sau ninse...
Sa iubim ce merita iubit
Sau sa iubim ce nu e vrednic de rasplata
Dar nu doarme noaptea tanjind dupa ea.
Sa iubim pentru schimbare
Pentru imblanzire si binefacere
Si pe oricare am iubi,
Sa iubim doar o zi,
Numai una si bine
Nu sa ne fragmentam aripile zilnic
Mereu pentru altcineva.
Mi-ai luat polenul in palma,
Mi l-ai hranit cu mangaieri
A ta sunt si gata,
A nimanui sa nu mai fiu...
Caci de divinul isi dorea
Indragostiri multiple
Nu ne dadea o inima
Si numai una.
El ne-a dat in piept o unica maladie
Ereditara
Odata ivita, o data fatala
Ceva ce nu poate fi sters
Decat cu moarte.
Poate nici asa...

Hai sa fim fluturi.
Sa nu putem suferii ori plange
Sa n-avem dor si s-amintim
Doar de omida ce se frange
Tararilor tot mai adanci
In lunga si pustia
Betie pamanteasca…
Sa n-avem mama si nici tata
Care sa simta cand gresim
Si doar cu sfaturi dureroase
Sa ne acuze ca iubim
La timp nepotrivit
Pe-un ins nepotrivit
C-o inima nevinovata
Ce nu merita chinul
Acestei abundente vatamari.

Hai sa fim fluturi…
Sa murim repede
Neintristand pe nimeni
Sa n-avem timp sa ne-amintim
Cand am tradat
Cand am clacat
Ce am avut,
Cand am tacut,
Cand am iubit,
Cand am mintit,
Ce am pierdut,
Ca nu mai esti,
Ca nu mai sunt,
Ca ma ascund,
Ca sufar crunt,
Ca te vreau iar
Cand te vreau iar,
Ca viata mea
E-un carnaval
De foc nestins
De renegari
De amagiri
Si neuitari
Ca tu nu sti
Cand eu nu cred
Ca te-am pierdut
Ca sa te pierd
Ci sa te recastig
Din nou
Sa te transform
Intr-un erou,
Ca n-am stiut
Si ca n-am vrut
Ca sa te pierd
Cum te-am pierdut
Dar m-a fortat
Cat m-a fortat…
Rationalul
Blestemat.

Hai sa fim fluturi.
Hai, te rog
Sa mergem intr-un nou alt loc,
Si-un amalgam de peregrine
Ce-au stat pe piptul tau de foc
De cand te-am separat de mine
Sa-mi stie cruda radacina
Si-apoi saradele de lemn
Sub vis de fier sa se se despice
Si sa-ti marturisesc solemn
Ca nu e zi din infinit
Ca nu e noapte din genune
In care sa nu-ti fi iubit
Acel cotlon nefericit
In care m-azvarleai urland
In care ma luptam plangand
Sa fiu mai buna ca oricand
Doar pentru tine, om al lumii
Ce inca-l banuiesc vreunii
Ca dorul meu deloc normal,
Stapan de patimi nepatrunse
Subconstient de zari ascunse
Si totul meu iubit total.

Hai sa fim fluturi
Si sa-ti arat ce zdrobitor
E acest zbor
Fara de tine...
Precum un fluture sa mor
Sa mori si cu cu mine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu