miercuri, 29 septembrie 2010

Memoriu


Zaresc neantul amintirii,
In roua presarata-n flori,
Si plange-odaia-n care mirii
S-au sarutat de-atatea ori...

Voalul miresei, sfasiat,
In ploaie, greu suspina
Cu crestetul nemangaiat
De umbra ta senina.

Inelul care mi-ai promis,
Sa mi-l asezi pe deget,
S-a stins asemeni unui vis,
Umil si fara preget.

Si-au plans ciresii fara frunze,
Si-au suferit castanii
Si-a plans reprosul de pe buze
Cand ne-au chinuit anii.

Si-am plans si noi la unison,
Ne-am lepadat de toate,
Si-am scris cu lacrimi pe-un peron,
Memoriul mainii moarte.

Si sufletele ni s-au dus,
Calare pe o raza,
Si am ramas ca doua flori,
Captive intr-o vaza.

Privesc cu suflet de nebun,
La tot ce as fi vrut sa fie,
La ochii din fotografie,
Si nu mai stiu acum sa spun,
De-s moarta ori de-s vie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu