miercuri, 29 septembrie 2010

Cosmar


Perdelele cad zgomotoase
In paza luminilor rele
Si-n noaptea aceasta volanta
Asa cad si visele mele.

Si vad mii de palme crapate
Din munci abundent suferinde
Si-un zambet tacut si blajin
Ce-ntreaga omenire-o cuprinde.

Zac ingratitudini in zare,
Si-i spaima in oase ce mor,
Caci ceata miloasa ce vine
N-o lasa in inima lor.

Un orb nu e orb doar cu ochii
Lumina-i interna n-o vede,
I-aduce contururi sublime
Si el in graba le pierde.

Iar eu vad trotuare cu ochi,
Abia asezati in sicrie,
Caci iadul lor rabufneste
Si n-are loc sa-i mai tie.

Si toti se uita la mine,
Alerg si tip si iar zbier
Ma tine esecul in palma
Ca intr-o cripta de fier.

Si nu e a lumii osanda
Cat simt acum ca-i a mea,
Puteam sa ma lupt cu ispita
Puteam sa fac totusi ceva...

Dar nu, eu nimic si niciunde
Impotriva n-am fost si nu pot
Caci un orb nu e orb doar cu ochii
Si-un las este las peste tot.

Simt frica de mine mai tare
Decat de ochii stricati
Si-arunc vina la intamplare
Pe voi, acei care m-ati

Facut sa va fiu asemeni,
Mai rece poate la gand…
In paza luminilor rele,
Perdelele mele plangand

Viseaza ce nu pot sa vada
Cand genele flutura grele
Veridicitati nerostite,
O lume fara perdele.


the cranberries - zombie
Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu