miercuri, 27 ianuarie 2010

Vizita unui inger


Aseara a venit un inger sa ma vada,
Si sa imi domoleasca spaima grea.
Mi-a zis ca Dumnezeu e o balanta,
Si cat imi da,atata-mi ia.

Dar eu i-am zis sa-mi ia tristetea,
Si sa-mi imprastie stramosii,
Ca e atata timp de cand,
Tot ratacesc cu ochii rosii.

El a tacut pret de un ceas,
Apoi m-a sfredelit cu gesturi
Si m-a-ntrebat:”De ce copila,
Pastrezi in tine-aceste resturi?”

Iar eu i-am zis sa ma farame,
Sa-mi taie pieile uscate,
Ca e atata timp de cand,
In lumea mea e numai noapte.

El a tacut pret de o ora,
Apoi m-a dojenit cu fapte
Si m-a-ntrebat:”De ce copila,
Te zbati s-ajungi asa departe?”

Iar eu i-am zis sa-mi ia suflarea,
Si sa-mi inabuse vointa,
Ca e atata timp de cand,
Ma lupt sa birui suferinta.

El a tacut doar o secunda,
Apoi mi-a zis:”Te rog,asteapta!
Pastreaza-ti sufletul in trup,
N-a mai ramas decat o treapta...”

Aseara a venit un inger sa ma vada,
Si sa-mi mai lase niste sange.
Mi-a scris cu aripile-n suflet,
“Venim curand.Nu plange...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu