marți, 17 mai 2011

A fi sau a nu fi


De departe te vad venind
De aproape te vad fugind
Si nu stiu
Esti acolo, aici?

Esti alaturi sau poate nu
Esti un altul sau esti tot tu
Si nu stiu
Sa zambesc sau sa plang?

De la soare te simt tarziu,
De cu stele te simt pustiu
Si-mi doresc
Sa nu pot sa te simt.

Caci din soare se nasc si ploi,
Stele-n ploaie se fac nevoi
Si-mi doresc
Sa te uit dupa ploaie.

Dintr-un mare te faci gingas
Si din mic devii urias
Si nu stiu
Cand te vreau sa mai cresti.

Caci esti minim si te vad greu
Si esti maxim dar nu al meu
Si nu stiu
Ce formula s-aplic.

Cand nu esti parc-ai fi mai mult,
Si cand esti te ravnesc trecut
Si nu cred
Sa-mi decid vreo durere.

E durere de fara noi
Sau durere de amandoi?
Si nu stiu
Care doare mai tare.

Caci esti tu si te vreau altfel
Si esti altul, te vreau la fel
Si nu cred
Sa se schimbe candva.

De departe-ti soptesc,mi-e frig,
De aproape-ti zambesc dar strig
Caci nu cred
Sa mai stiu vreo putere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu