luni, 16 mai 2011

Cinci minute


Lasa-mi doar cinci minute pe zi
Ca sa fiu ca si cum n-as fi
Eu.
Ca si cum alta-n mine
M-ar desprinde de tine
Si chiar
Dimineata sa cearna
O varatica iarna
Si-n dar
Sa-mi aduca in doua
Un graunte de roua
Si eu
Sa ma sorb doar pe mine
Si in loc de “cu tine”
Sa am
O iubire in pasi
Cu toti pasii-mi ramasi,
Cei putini…
Iara tu sa te sui
Pe petala oricui,
Pe-a mea nu.

Lasa-mi doar cinci minute pe zi
Ca sa fiu ca si cum n-as fi
Eu.
Ca si cum o eclipsa
Te-ar prescrie in lipsa
Si chiar
Naduseli de balada
Dintr-un cer stand sa cada
In dar
Mi-ar aduce tacere,
Frumuseti si durere
Si eu
Sa le nasc fara tine
Sa le tin pentru mine,
Sa am
Si orbiri si necaz
Si lumina, extaz
Orisicare,
Numai tu nu al meu
La”’mpreuna mereu”
Nevisand.

Lasa-mi doar cinci minute pe zi,
Ca sa fiu ca si cum n-as fi
Eu.
Sa iubesc pe oricine,
Numai nu, nu pe tine
Deloc.
Doar iubind sa iubesc
Pe oricine gasesc
A iubi.
Sa nu doara ca noi,
Precum ieri, amandoi
Cum va fi…

Te rog da-mi cinci minute,
Macar cinci minute
Pe zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu