miercuri, 18 mai 2011

Altruism



Din morminte in cuvinte
Dinspre miez pana la cer
Uit sa iau ce-mi da pamantul
Si invat sa ma ofer.

De la soare pana-n geamuri
Si din geam pana la stele
Stiu sa-mi pese de-ale lumii
Mai putin de ale mele.

De la iarna pan’ la vara
Din adanc pana pe mal
Tot adun si tac in mine
Far-a pune vreun egal.

Din lumina-n intuneric
Si din negura la bec
Strang in brate poticnirea
Cand doresc numai sa plec.

Din cuvinte in morminte
Si dintr-un mormant la mine
Tot iubesc din tot adinsul
Far-a mai avea pe cine.

Si din moarte catre viata
Iar din viata catre dar
Sunt negarea lui a fi
Conjugat la singular.

De la el spre-ntreaga lume
Dinspre miez pana la cer
Vreau sa iau ce-mi da pamantul
Si sa uit sa ma ofer.

Dar din suflet pana-n palme
Ma educ, ma reeduc
Sa dau totul la-ntamplare
Si sa-mi las ce mai apuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu