luni, 28 februarie 2011

Panorama infinit



Trage perdeaua,
Iubirea mea
Franeaza in noapte retina
Caci strans-am frumos
Un vis “c-as putea”
Si nu voi sa-l stinga lumina.

Nisipuri de smoala pe trupul meu frant
Sa teasa in taina oceanul
Iar tu pariind pe dragostea mea
Sa dai in adancuri cu banul.

Asculta in somnuri,
Iubirea mea
Cum zborul se coace o data
Iar ochii nu-l vad
Pretind a-l vedea
Prin lanuri de sarma ghimpata.

Caci nu Dumnezeu cusut-a ceva
Sa nu-l poti cuprinde din pat
Ci omul da clasa supremului Sfant
Cusandu-se unul de alt.

Tu strange-ma tare,
Iubirea mea
Caci simt ca respir bi-alert
Si de ma strivesti
Prin a ma avea
Sa sti ca din suflet te iert.

Apusul e-un raft cu nume de print
Din carti saturate de mers.
Cu buzele tale pe degetul drept
Coroana torida i-am sters.

Nu-i lume mai dulce,
Iubirea mea
Ca lumea cioplita azi noapte
Sicrie pe cer
Si nori in pamant
Dar orbii viseaza departe.

Inchide ochii si razi cu mine
Din foame de-aripe sa mori
Caci lumea aceasta traita privind
E pretul luminii din zori.

Inchide ochii,
Iubirea mea
Alunga firesc-ul in strada
Caci calea ferata
A trupului meu
E numai amorul s-o vada.

Cum fuge un om, in inima sa
Sa nu-si mai atribuie vina
Asa si prin noapte,iubirea mea
Fugind de lumini e lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu