joi, 3 iunie 2010

Amor albastru

Maruntisurile zilei,
Si catapeteasma milei,
Flutura-n adancul marii.

Marea isi aduce-aminte,
De memoriile Sfinte,
Si incepe sa ne-adune.

Toti cadem usor, pe rand,
Gand la gand, din cand in cand,
In mirarile-amintirii.

Si pe stanci, brizele-aduc,
Un primavaratic truc,
Care l-am cersit candva.

Marea ne-a-nvatat asa...

Sa uitam de portul vested,
Sa ne mangaiem pe crestet,
Sa dam timpul pe-un sarut.

Prinsi in vieti plictisitoare,
Si-ntr-o galbena paloare,
Am uitat de tot albastrul.

Si chitara fara corzi,
E spuzita de nerozi,
Care-o calca in picioare.

Si ne doare si ne doare...

Far-a sti de ce, de unde,
Genele rasar mai ude,
Dimineata.

Marea ne picteaza fata...

Buzele ni se inmoaie,
Sufletele ni se-ndoaie,
Stand in ploaie.

Si cantam de bucurie,
Cand in valuri ni se-nvie,
Tineretea.

Marea nu ne-a dat tristetea...

Noi ne-am luat-o din nisipuri,
Si ne-am iscalit-o-n chipuri.
Ne-am uscat, ne-am prafuit.

Numai marea ne-a iubit...

Cu abisul profunzimii,
Dintr-un suflet parasit,
De trecuturi mari.

Noi privim cu ochii rari,
La ce am lasat in urma,
Si prezentul ni se curma.

Iar pe vreme de furtuna,
Marea iarasi ne aduna,
Pe un val.

E un vis fara final...

Si scapati de prin rutina,
Ne-mbatam cu o lumina,
Ingereasca.

Si Arhanghelul cel mare,
Ne da maini, ochi si picioare,
Sa uitam uitarea.

Cat ne mai iubeste marea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu