luni, 9 august 2010

Ani de liceu


Acelasi dans romantic printre frunze,
Aceleasi lungi clisee intre ploi,
Aceeasi zi dar alta-n calendare,
Si-acelasi vesnic “noi”.

De ce mi-e mie dor acum mai tare?
De tine? De o vorba sa ma miste?
Ori de doi ochi ai mei, duhnind a viata,
In vremuri de restriste?

Inger si demon sughitand iluzii,
Prin invelisu’-mi aspru faurit…
E-o umbra jumatate sub condei,
Si ea iti scrie “Bun venit!”

De ce mi-e mie dor acum mai tare?
De fii nostrii nenascuti?
Ori de doi ochi ai mei, duhnind a pace,
In patosul din munti?

Lumina si obscur zidind scenarii...
Alimentate-s toate in gandire.
Si lacrima mi-am pus-o la presat,
Ti-o las ca amintire.

De ce mi-e mie dor acum mai tare?
De tine? Podul meu spre “eu”?
Ori de doi ochi ai mei, duhnind iubire,
In anii de liceu?

I-acelasi vesnic “noi”.Oh, scump miraj…
Aceeasi zi dar alta-n calendare,
Aceleasi lungi clisee intre ploi,
Si-aceleasi frunze mici si visatoare…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu