joi, 15 octombrie 2015

Dăruirea




Mai ții minte, dragul meu ?
La-nceput, când te pierdea
Timpul , hoinărind pe buza-mi
Ce-ti șoptea mereu așa:

"Dă-te mie ca-ntr-o joacă
Dintr-al fluturilor zbor !
Să te mângâi în culoare,
Să devii… nemuritor
Cum aceștia nu putură
Prin a lor anatomie
Să se lase-n dezmierdare
Și la loc să se învie.

Dă-te mie ca-ntr-un licăr
Dintr-a flăcării strânsoare !
Să te-aprind doar cu o șoaptă
Și să-mi fii pe veci dogoare,
Precum focul nu prea știe-
Phoenix-ul nu l-a-nvățat
Să răsară din cenușă
Mai măreț și mai înalt.

Dă-te mie ca-ntr-un vis
Dintr-a nopții încântare !
Să-mi săruți în somnuri fruntea
Și s-o seci de-ngrijorare.
Dac-un vis îți face-o lume
Și ți-o ia de dimineață
Lumea nostră vreau s-ajungă
Cel puțin o-ntreagă viață."

Te-ai dat mie ca-ntr-o joacă
Fluturească, de copil ,
Ca-ntr-un licăr de lumină
Ce se-mprăștie tiptil.
Te-ai dat mie...Mă temeam
Că vei fi de împrumut.
Că o să ne strângem scrumul
Atunci când vom fi crescut.

Te-ai dat mie ca-ntr-un vis
Ce învinge răzvisat
Și-mi curg lacrimi de iubire
C-ai rămas aievea dat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu