marți, 2 august 2011

Rugaminti


Lumea asta e doar inchisoarea
Celor ce se simt peste nori.
Te-am rugat sa-mi vii doar cu visuri
Nu cu-n brate sute de flori.

Dar mi-ai auzit doar nimicul
Caci tu ai radacini in pamant.
Te-am rugat sa-mi vii cu tacere
Nu cu-n buze sa-mi spui cine sunt.

Lumea noastra s-ar trage din soare
Dac-am plange si rade cinstit.
Te-am rugat sa-mi vii cu prezentul
Nu cu-n gene sa-mi scrii “te-am iubit”.

Insa raza aceea sarmana
Cladea faceri de a-mi parea rau.
Te-am rugat sa ma ierti de o vina
Nu sa-mi vîri si ne-vina in hău.

M-am tinut catre soare cu dintii
De-aceea stanca sculptata prea crunt.
Te-am rugat sa-mi vii cu tacere
Nu cu-n buze sa-mi spui cine sunt.

Stiu si eu adevarul prea bine
Nu uita ca doar eu l-am pictat.
Te-am rugat sa-mi vii cu uitarea,
Nu cu-n gene sa-mi scrii “te-am uitat”.

Insa lacrima cea mai din urma,
Mi-a adus un raspuns anonim
Sa te rog sa-mi vii doar cu tine
Demascati,dezgoliti sa murim.

Caci esti recele cel mai de gheata
Si pumnalul cel mai taios
Te-am rugat sa-mi vii cu boltirea
Sa ne-ntindem iubirea pe jos.

Si cand nu s-o casca nicio pleoapa
Sa schimbam nostalgia in fier
S-asezam innoptarea-n podele
Si amorul sa-l punem pe cer.

Mai usor mi-e sa calc peste steaua
Ce-am jurat s-o compunem total
Decat peste casa-a noastra
Varuita-n culori de final.

Dar acum ramane-n memorii
Doar un dor costumat in azur.
Te-as ruga sa-mi vii cu ispite
Insa nici eu nu am ce sa-ti jur.

Si pasim peste stelele zilei
Si-ale noptii, cat ne mai placeau!
Te-as ruga sa-mi vii cu ofrande
Insa nici eu nu am ce sa-ti dau.

Iara seara privind catre negru
Mai aflam ce nespus ne-am iubit
Si am vrea sa mai curgem o ora
Insa fluviul acest s-a golit.

Te-as ruga sa nu-mi vii nici cu flori
Nici sa-mi spui raspicat cine sunt
Dar tu poti sa iubesti si sa uiti
Doar in graiul acestui pamant.

Si-acum plec caci ma simt de departe
Peste soare murind sa fiu viu
Vreau doar visuri, tacerea prezenta
Si iubirea sa uit c-o mai stiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu