miercuri, 3 martie 2010

Adio


Am asteptat un semn,iubite,
Sa-ti pese…chiar si-un pic,
Am asteptat un gram de pace,
Dar n-am primit…nimic.

Am vrut sa bantui universul,
Sa-mi umplu ochii goi,
Am vrut sa-mi fac o stea in ceruri,
Dar nu m-ati lasat...voi.

Am incercat s-alung dispretul,
Din vorba voastra rece,
Dar ura mai adanc s-a strans,
Si nu a vrut sa plece...

Astazi cer mortii sa ma stranga,
La pieptul ei de crime,
Sa imi ciopleasca din simtiri,
Nelinistea de rime.

Sa-mi taie lacrimile reci,
Si dragostea de viata,
Sa nu ma mai vedeti in veci,
Sa ma topesc in ceata.

Adio, oameni fara cer,
Si inima ranita,
Tot ce-am dorit a fost candva,
Sa fiu si eu...iubita...

Adio,demoni inghetati,
Si orizont stingher,
Voi lua cu mine doar speranta,
Si-am sa ma-nalt la cer...

Eu ma intorc din nou acasa,
Asteapta tata-n poarta,
Dar azi ma tine un cosciug,
Si fiica ta e moarta...

Tu,mama,pune-ti doliu-n piept,
Dar lacrimi sa nu-ti cada,
Caci azi,dupa atatia ani,
Ma simt atat de calda...

Adio oameni efemeri,
Si vorba mincinoasa,
De azi eu nu mai sunt cu voi,
Si nici ca imi mai pasa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu