marți, 29 martie 2011

Sa bat la usa mea, sa ma alungi...


Tu nu esti deloc asa.
Tu esti altul,altceva.
Mult mai bun
Dar neimplinit
Mult mai calm
Dar obosit,
Mult mai vant
Si mult m-ai frant…

Te-am gasit
Precum un mit
Plans in mare la apus
Si din patima de stele
Inviind cu capul sus.

Prinse-n aripa, alene
Se conjuga doua pene
Si cu dorul meu ca vina
Doua inimi fara chip
Pentr-o pacla de lumina
Se sudeaza in nisip.

Eu le spun sa inceteze
Dar perpetuu se indeasa
Cand la mine, cand la tine
Intr-o pace dubioasa.

E-aceea liniste profunda
Care-aduce o furtuna
Si-i prea lenesa sa spuna.

Te-am iubit,
In conotatii
Diferite si ciudate.
Te-am iubit ca pe o sansa
La vivace
Dupa moarte.
Te-am iubit
Asa dramatic
Si cu soarele-ntre gene…
Te-am iubit
Tivindu-mi glasul
Cu gravuri samaritene.
Te-am iubit
Claustrofoba
De un pas ce-o sa greseasca
Si-am ramas
Fara vreo culpa
O sincopa sufleteasca.

Frigida de-o lume-ntreaga
Populand-o din plictis
Din semninte flori si frunze
Am nascut si eu un vis.

Tu nu esti un iz comun,
Tu esti altul, pot sa spun
Un parfum profund, de mosc…
Mai strain,
Dar te cunosc.

Te-am iubit
Pe semiluna
Si pe luna rotofeie
Si in ochii tai mai altfel
Am ramas
Tot o femeie.

Daca alta Afrodita
Te-ar iubi un strop mai tare
Eu in cripta resemnarii
M-as preface ca sunt soare.

Dar cat Cupidon sarmanul
Alta dragoste nu face
Apogeul suspinarii
Eu de ce mi l-as preface?

Ca se tanguie vreunul?
Apoi nimeni n-o sa piara…
Ca-mi cresc colti in vazul lumii?
Fiara-i om si omul fiara,

Are lumea si asa
Sumedenii de nefaste
Sa-i mai agatam si noi
Tragedia de sub coaste...

Ce atata pasuire
Pentru cine-mi da pacate?
Am iubit doar intr-o casa
Dar in paturi separate.

M-ai lasat pe coridoare
Si toti altii-or sa ma lase
Chiar va rog, cu patos sincer
Faceti-va naibii case!

Nu ma dati pe mine-afara
Dintr-un dulce habitat,
Doar pe-un te iubesc molatic
Si-un precoce “te-am uitat”.

Sol fertil pe-ntreg cuprinsul
Rafinat cu flori albastre
Rourate de mandrie
Nu naive, mici si proaste.

Tu nu esti deloc asa.
Tu esti altul, altceva.
Chiar nu-mi pasa cine-oi fi
De-oi iubi, n-oi mai iubi
Poti sa fii oricum barbate
Fii ce vrei, dar fii departe.

Si daca socot mai bine
Sunt mai altceva ca tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu